Thursday, October 1, 2015

ठूलो माछा

कविता

ठूलो माछा
वास्तवमा मैले तिमीलाई ठूलो देखेर म तर्सिनुको साटो
उल्टै तिमीतिर आकर्षित भए
तिम्रो जिउडाल,हिडाइ, बोलाई
र आमन्त्रणले लठ्ठीएर म तिम्रो पछी पछी लागे
तिम्रो आश्वासन र मेरो महत्वाकाक्षाले
मलाई घचेटी रह्यो
जब म तिम्रो नजिक आए
सोचेको थिए खुसी नै खुसी बहार मिल्नेछ मेरा लागि
 सोचेको थिए हासो र उमङ्गको उपहार मिल्नेछ मेरा लागि
तर वास्तवमा तिमीले दिएको मिठो आश्वासनमा
लुकेको रहस्य र यथार्थको गहिराइ फरक रहेछ
वास्तवमा तिमीले मलाई निल्नका लागि
यि सब आश्वासन ओकलेका थियौ भन्ने बुझ्नै सकेनछु
जे होस् म बाँचेको छु
मलाई थाहा छ
 बाच्नु ठूलै कुरा हो र बाच्नका लागि धैर्यता जरुरी छ
ठूलो माछा
वास्तवमा मैले तिमीलाई  नचिन्नुको परिणाम
मैले तिमीलाई गरेको विश्वासको ठूलै मूल्य
चुकाउनु प¥यो
सधैं मैले मेरो पहिचान लुकाउनु प¥यो
जब मैले तिमीलाई प्रतिस्पर्धी नठानेर
वन्धु ठाने ,तिम्रो समीपमा खुसी माने
जसको फलस्वरुप नजिक बोलायौ
निल्न खोज्यौ म अड्कीए तिम्रो घाटीमा
किनकी म तिम्रो घाँटी भन्दा ठूलो  थिए ।

२०७२\५\१
कल्पना प्रकृति  मन्थली ८ रामेछाप



No comments:

Post a Comment